הקורס לניהול אופרציה שיקנה לך את הידע המקצועי לעבוד בתפקיד משמעותי בחברת START UP

כמה פעמים חלמת להשתלב בחברת Startup כמנהלת אופרציה מקצועית?

כמה פעמים אמרת לעצמך שאת רוצה להתקדם מתפקידך כמנהלת משרד לתפקיד מנהלת אופרציה בחברת Startup?

כמה פעמים אמרת לעצמך שחסרים לך הכלים המקצועיים כדי להגיש מועמדות למשרת מנהלת אופרציה בחברת Startup?

אנחנו ב TOTAL ADMIN כבר 13 שנה…

אוהבות אדמיניסטרציה וחיות אותה יום יום, שעה שעה!

מתות על יזמים… והחלטנו לשלב בין כל האהבות שלנו!

אנחנו מנהלות שירותי אופרציה בחברות Startup ומתפעלות את הכל BY THE BOOK.

אנו מגייסות מועמדים לתפקידי אופרציה ומשאבי אנוש לחברות היי טק ו-Startup.

אנו מכשירות את כל מי שנדרש לו ידע מקצועי בניהול אופרציה בחברות START UP.

קורס ניהול אופרציה בחברות START UP מבית TOTAL ADMIN ACADEMY
הוא השורה החסרה לך בסעיף ההכשרה המקצועית בקורות החיים.

תעודת סיום הקורס של TOTAL ADMIN ACADEMY היא שתצעיד אתך קדימה ותסייע לך בהגשמת החלום בתפקיד הבא שלך!

למי מיועד הקורס?

לכל מנהלת משרד באשר היא שחולמת להיות מומחית בניהול אופרציה בחברת Start up.

לכל מי שרוצה לקבל את הידע והכלים אשר יכשירו אותה לקראת התפקיד הבא שלה כמנהלת אופרציה בחברת Start up.

לכל מי שכבר נמצאת בתפקיד ורוצה לדייק את עצמה, לחדד ולשפר תהליכים ולהעשיר את הידע בעולם חברות ה Start up המתפתח בקצב מהיר.

מה תקבלו מאיתנו?

ידע מקצועי תפעולי יום יומי בכלל התחומים בהם עוסקת מנהלת אופרציה בחברות Start up.

נכיר את השפה וה DNA הייחודים לחברות
Start up, אשר גורמים למועמדים רבים לרצות לעבוד בהן.

נלמד מהי אדמיניסטרציה פיננסית, מיהם הנפשות הפועלות בה ומהם הדוחות והתהליכים אשר יימצאו תחת אחריותנו.

נהיה מיני מנהלות משאבי אנוש, נכיר את החוקיות הנדרשת אותה נפגוש בכל יום במסגרת תפקידנו מול עובדי החברה.

נתקצב, ננהל ונייצר תהליכי רווחה בעלויות מינימליות יצירתיות ייחודיות לתקופה.

נכיר את תוכנת הcanva מקרוב, ונייצר קבצים מעוצבים (מצגות, פרסומים לרשתות חברתיות, ניוזלטרים) בקלות וביצירתיות הנדרשת לחברת Start up.

נבנה תהליכי גיוס והשמה, נכיר ונבין טכנולוגיה, ונלמד לעשות סורסינג מדויק למועמדים טכנולוגיים מובילים.

נלמד על תהליכים משפטיים, חוזים שונים ומורכבותם, חוקיות ודיני עבודה הנדרשים בסיטואציות שונות.

ניחשף לעולם הביטוח המתחייב מן החוק והנדרש בחברות Start up.

נייעל תהליכים, נכיר את הכלים העומדים לרשותנו כאשר אנו נדרשים לטפל בפרויקט רב משימות.

נעמוד מקרוב על חשיבות תפקידה של מנהלת האופרציה כגורם מרכזי המאחד סביבו את קהילת עובדי הStart up, ונקבל כלים ישומיים לניהול מיטבי של קהילה זו.

ועוד נושאים רבים פרקטיים נוספים.

לכל משתתפת בקורס שלנו נשמח להעניק סדנת מתנה בנושא ה Linkedin.
סדנה של שעתיים בה נדייק את פרופיל ה Linkedin האישי שלנו כך שיתאים לאיתור המשרה עליה אנו חולמים.

נבחרת המרצים

 
 
אז מתי מתחילים?

מתחילים ב14.10.20 ופותחים יחד את השנה החדשה !
תאריכי הקורס: 14.10/ 21.10/ 28.10/ 4.11/ 11.11/ 18.11/ 25.11
הקורס יתקיים בכל יום רביעי בין השעות 19:00-22:00
הקורס יועבר אונליין באמצעות ה- ZOOM ולכל משתתף תישלח הקלטה לתרגול לאחר כל שיעור.

כל הזכויות שמורות ל TOTAL ADMIN LTD

אני רוצה להבטיח את מקומי בקורס ולהירשם