שירותי אאוטסורסינג של תפעול אדמיניסטרטיבי לחברות סטארט אפ והייטק


תפעול אדמיניסטרציה בחברת סטארט אפ מחייב, ידע מקצועי רב, הקמה וניהול של תשתיות המותאמות לצרכי חברות הסטארט אפ המשתנים בכל יום. חשיבות התשתיות הינה קריטית להצלחת הסטארט אפ בכל תהליך בדיקת נאותות שתתקיים בעתיד בחברה.
השירותים ניתנים במשרדי הלקוח ומרחוק.
שירותי התפעול האדמיניסטרטיבי הינם תחליף מלא לעובד חברה בתפקיד ניהול אדמיניסטרציה.
שירותים אלו מותאמים לצרכי החברה באופן שוטף וכמענה בהחלפות לחופשות לידה, לחברות סטארט אפ בגדלים שונים.

השרותים כוללים:

  • ריכוז נתוני השכר ותפעול כלל התהליך מול מחלקת הפיננסים / הנהלת חשבונות
  • אישור ובקרה לתלושי השכר המופקים והעברת השכר בפועל לעובדי החברה
  • התנהלות שוטפת מול מחלקת הנהלת חשבונות (דו”חות אשראי, דו”חות ספקים חסרים ועוד)
  • תפעול חשבונות הבנק בארץ ובעולם
  • הפקת חשבוניות וניהול תהליכי גבייה ותשלומים מול לקוחות החברה
  • ניהול הוצאות החברה וביצוע תשלומים לספקי החברה
  • ריכוז הוצאות בארץ ובחו”ל והפקת דו”חות נסיעה לחו”ל בהתאם
  • תפעול סעיפי התקציב המאושר לתכנית מדען ראשי (החתמת חשבוניות, דו”חות נוכחות מותאמים)
  • תפעול ביטוחי החברה – סיכונים מיוחדים (DNO, אחריות מקצועית, ניסויים קלינים ועוד), ביטוחי תכולת משרד, ביטוחים פנסיונים לעובדים.
  • תפעול תהליך סגירת חברה (תשלומים לספקים ולעובדי החברה, ריכוז הוצאות צפויות, סגירת חשבונות הבנק)

אדמיניסטרציה פיננסית

  • ניהול תהליכי קליטה של עובדים (מעבר על הסכם חתום, הסבר על נהלי החברה, החתמת טפסי קליטה והעברתם למחלקת השכר ולסוכן הביטוח המתפעל)
  • ניהול תהליכי עזיבה של עובדים (טופס טיולים, מכתבי סיומי העסקה, יתרות פיצויים, טפסי 161 ועוד)
  • ניהול רווחת העובדים (מתנת Welcome, ימי הולדת, Happy Hour, ימי גיבוש ועוד)
  • דיני עבודה – מתן מענה על סוגיות דיני עבודה ותפעולם מול עורכי הדין של החברה

אדמיניסטרציה HR

  • הקמת הסכמים וביצוע מו”מ מורכב מול חברות ליסינג, סלולר, אינטרנט ועוד
  • ניהול הקמת טפסים לתהליכי רכש סודרים (הצעות מחיר, PO, תעודת משלוח ועוד)
  • עבודה מול עמילי מכס וחברות שילוח

ניהול רכש

  • תיאום נסיעות לחו”ל לעובדי החברה, הסדרים עם בתי מלון, רכבים ועוד
  • תפעול כנסים בארץ ובחו”ל (טיסות, בתי מלון, רישום לכנס, GIVE AWAYS ועוד)
  • טיפול באירוח אורחי החברה המגיעים מחו”ל לביקור בארץ (בתי מלון, שירות VIP מנתב”ג, טיולים בארץ ועוד)
  • תפעול משרד שוטף
  • הזמנת מצרכי מזון וקפה
  • תפעול חברת הניקיון ואנשי האחזקה בתפעול תקלות שונות
  • ניהול תהליכי מעבר משרדים
  • הזמנת ציוד וריהוט משרדי
  • תיוק מסמכי החברה בתיקיות ענן
  • הקמת תשתיות לניהול אדמיניסטרציה באופן שיטתי ומובנה

ניהול משרד