הכשרה מקצועית בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי לחברות סטארט אפ


לחצו כאן

אדמיניסטרציה ארגונית מכילה בתוכה את כל הפעילות העסקית בארגון ומשיקה לכלל המערכות בארגון: שירותים פיננסיים, משאבי אנוש ורווחה, לוגיסטיקה ורכש, מערכות מידע, וכן פעילות מול גורמים חיצוניים כגון: חברות ביטוח, בנקים, משרדים ממשלתיים ועוד.

אדמיניסטרציה ארגונית בחברות סטארט אפ מתנהלת קצת אחרת ולכן מנהלת אדמיניסטרטיבית צריכה כלים נוספים על מנת שתוכל לתפעל חברת סטארט-אפ במקצועיות ובהצלחה.

בנינו פה עבורכם קורס מנהל/ות אדמיניסטרציה בחברות סטארט-אפ המרכז את כל המידע ואת כל הכלים שאתם/ן צריכים/ות על מנת שתוכלו לעבוד בתחום הזה.

מבנה הקורס:

6 מפגשים, 3 שעות כל מפגש.


ליצירת קשר

שירלי קאץ, מנכ”ל
טלפון: 054-6685796
אימייל: shirley@totaladmin.co.il