שאלות ותשובות TOTAL ADMIN

סטארט אפ של 5 עובדים מתחיל לייצר נפח של פעילות אדמיניסטרטיבית אשר מתופעלת רובה ככולה על ידי יזם החברה.
זמנו של היזם הינו זמן יקר, הידע המקצועי שלו בתשתיות התפעול הנדרשות הינו חלקי ולכן יש צורך בסיוע אדמיניסטרטיבי מקצועי בהיקפים קטנים. (החל מ 20 שעות חודשיות).
חשוב לציין כי לא תמיד גודל הסטארט אפ הפיזי הוא הקובע את נפח הפעילות הנדרש. לקוח עם מספר לקוחות שיש לתפעל, תהליכי גביה מורכבים יזדקק ליותר שעות תפעול מלקוח שאין לו לקוחות. (הכנסות).
השירות נקבע בהתאם לצורך של כל לקוח ולקוח ונתפר בהתאם הצורך.
אין צורך לגייס פונקציה פנימית לחברה במספר כזה של עובדים. ניתן בכמות כזו של עובדים לקבל שירות של רק 30/40 שעות חודשיות בהן ניתן לקבל מענה לכל הנושאים התפעוליים השוטפים הכוללים אדמיניסטרציה פיננסית, אדמיניסטרציה של משאבי אנוש, ותפעול משרד שוטף.
חברת סטארט אפ עם 15 עובדים אך ללא הכנסות דירש ליום/יומיים בשבוע של מס שעות שירות בכל פעם במשרדי החברה, ולכל היותר בהיקף של 30/40 שעות חודשיות. במסגרת השעות יתופעלו חשבונות הבנק , יתופעלו ננהל ההעברות הנדרשות מול כל ספקי החברה, יתופעל הקשר השוטף מול הנהלת החשבונות וחשבי השכר בחברה. בסוף כל חודש תהליך השכר במלואו ינוהל על ידינו מול חשבי השכר בחברה, אנו נתפעל פעילויות רווחה השוטפות, ניהול תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים, תפעול ביטוחי החברה, תפעול המשרד באופן שוטף והליך העברת משרדים באם יידרש. סטארט אפ של 15 עובדים ללא הכנסות יידרש ל-30/40 שעות תפעול חודשיות הכוללות – טיפול בשכר העובדים, עבודה שוטפת מול הנהלת החשבונות תפעול חשבונות הבנק והעלאת העברות בנקאיות, קשר.
חברת סטארט אפ דומה עם 15 עובדים רק עם 20 לקוחות להם יש להפיק חשבוניות הכנסה ולדאוג למעקב גביה, תידרש תוספת של כ-20 שעות חודשיות. לכן אין באמת צורך ב-50/60 שעות חודשיות להכניס עובדת INHOUSE לחברה.
חשוב לציין שירות מיקור חוץ בשונה מעובד חברה, הוא שירות אשר ניתן להגדיל ולכווץ בהתאם לצרכי החברה ולהתאים את מסגרת השעות הנדרשות לצרכים בפועל.
בהחלט ! לכל לקוח ישנה אשת קשר קבועה אשר מספקת מענה לו ולכלל עובדיה וספקיה של החברה.
שירות האדמיניסטרציה באאוטסורסינג ניתן גם במשרדי הלקוח וגם מרחוק. היקף השעות הכללי והיקף השעות במשרדי הלקוח נקבע בהתאם לגודל החברה וצרכיה המשתנים.
רב לקוחות TOTAL ADMIN נהנים משירותי האדמיניסטרציה לפחות שנתיים/שלוש. יש לנו לקוחות כבר למעלה מ-7 ו-9 שנים במערכת, חברות סטארט אפ של כ-15 עובדים.
ניתן להיכנס לעמוד שירותי החברה ולראות את כלל השירותים שלנו.
לכל בת צוות שעובדת ב-TOTAL ADMIN יש ניסיון של לפחות 3 שנים בעבודה קודמת בחברות סטארט אפ. חשוב לציין כי רוב בנות הצוות עובדות ב-TOTAL ADMIN, יש 4 שנות ניסיון ומעלה ולרובן יש ניסיון קודם מתפעול חברות סטארט אפ כך שהניסיון המצטבר הוא למעלה מ-7 שנים!
בנות הצוות דוברות את השפה האנגלית ומתנהלות בכתיבה ודיבור באופן שוטף כברמת שפת אם.
בנות הצוות כולן בקיאות בתהליכי שכר, קליטה ועזיבה של עובדים, תהליכים פיננסיים ועבודה שוטפת מול חשבי השכר ומנהלי החשבונות של החברה, תהליכי HR, ניהול ותפעול משרד שוטף וכמובן בעלות ידע אקדמאי מתחומים שונים.
עלות שירותי מיקור חוץ נקבעת לפי מספר שעות תפעול אדמיניסטרטיבי שהלקוח צריך, דבר שמשתנה מלקוח ללקוח.
אספקת השירות הינה מיידית בטווח של עד שבועיים מרגע החתימה על ההסכם.
TOTAL ADMIN מגייסת לשורותיה בנות צוות בעלות ניסיון עשיר מתפעול חברות סטארט אפ אשר התנסו בכלל תחומי הידע הנדרשים. באם יחסר ידע בנושא מסויים, תדאג TOTAL ADMIN להכשיר וללמד את הנדרש.
בהחלט כן! ל-TOTAL ADMIN מחלקת גיוס והשמה עבור תפקידי אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש בהייטק בכלל ובסטארט אפ בפרט.
ברשותנו מאגר מועמדים/ות בעלי ניסיון בתחום התפעול והאדמיניסטרציה אשר נבדוק את התאמתם לתפקיד הנדרש.
בהחלט כן! ל-TOTAL ADMIN מחלקת גיוס והשמה עבור תפקידי אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש בהייטק בכלל ובסטארט אפ בפרט.
ברשותנו מאגר מועמדים/ות בעלי ניסיון בתחום המשאבי אנוש אשר נבדוק את התאמתם לתפקיד הנדרש.
בהחלט כן! ל-TOTAL ADMIN מחלקת גיוס והשמה עבור תפקידי אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש בהייטק בכלל ובסטארט אפ בפרט.
ברשותנו מאגר מועמדים/ות בעלי ניסיון בתחום ניהול הכספים אשר נבדוק את התאמתם לתפקיד הנדרש.
תקופת ההתקשרות המינימלית היא 6 חודשים.
בהחלט כן. אנו נותנים שירותי אאוטסורסינג להחלפה לחל”ד מזה כ-11 שנה ולתקופה מינימלית של 6 חודשים.
בהחלט כן. אנו מתמחות במתן שירותי אאוטסורסינג בתפעול אדמיניסטרטיבי לחברות הייטק וסטראטאפ. זהו תחום המומחיות שלנו מזה כ-11 שנה.