אודות TOTAL ADMIN

TOTAL ADMIN הוקמה בשנת 2008 ע”י שירלי קאץ, בעלים ומנכ”ל. במטרה לסייע בהקמה ותפעול של תשתיות הנדרשות בחברות סטארטאפ בתחומי האדמיניסטרציה ומשאבי אנוש.
לאחר שצברה נסיון בחברת E-Bay בתפקיד ניהול האופרציה בישראל, ולאחר מספר שנים בחברות סטארטאפ בהם שימשה כמנהלת אופרציה ומשאבי אנוש, יישמה את הידע התשתיתי הרב שצברה, על פי אמות מידה בינ”ל, המחייבות סטארטאפים בתהליכי בדיקת נאותות לאורך השנים.

חזון החברה

יצירת מודל אחיד לתפעול חברות סטארטאפ ישראליות בכל הקשור לאדמניסטרציה פיננסית, אדמיניסטרצית משאבי אנוש, ניהול ותפעול המשרד. על ידי שירות מיקור חוץ משולב Inhouse ומרחוק.

אודות צוות TOTAL ADMIN

צוות TOTAL ADMIN כולל מנהלות אדמניסטרציה ותפעול, בעלות ניסיון רב בעבודה בתפעול חברות סטארט אפ העוברות סינון קפדני בהתאמה לכלל תחומי הידע הנדרשים בתחום. הצוות מתנהל באנגלית שוטפת, בכתיבה ובדיבור.
תפקידי הצוות כוללים: ניהול אדמניסטרטיבי במיקור חוץ, שירותי מזכירות לסטארטאפים, שירותי משאבי אנוש במיקור חוץ.
הצוות ב-TOTAL ADMIN מספק שירות ללקוחות החברה במשרדי הלקוח ומרחוק, בהתאמה אישית ובמידת הצורך.