TOTAL ADMIN מגייסת !

TOTAL ADMIN מגייסת מנהלת אדמיניסטרטיבית עם ניסיון בחברת סטארטאפ:
שלחו קורות חיים למשרה !

תאור המשרה:
TOTAL ADMIN מספקת שירותי תפעול ואדמיניסטרציה לסטרטאפים במיקור חוץ, כאשר היקף השירות ותכולתו מותאמים לצרכי הלקוח.
המשרה משלבת עבודה במשרדי הלקוחות ובמשרדי TOTAL ADMIN בהרצליה
המשרה הינה מדורגת ומשולמת עפ"י שעות העבודה בפועל ועד ל- 150 שעות בחודש.
המשרה אידיאלית לאימהות אשר מחפשות גמישות ובעלות ניסיון בחברות סטארט אפ.

דרישות התפקיד:
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות המשרה:
– פרילנס בלבד!! בעלת תיק עוסק מורשה או עוסק פטור
– שנתיים לפחות ניסיון מחברת סטארט אפ בתפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי.
– אנגלית ברמה מצוינת – כתיבה, קריאה ודיבור.
– היכרות עם תהליכים פיננסיים – עבודה מול מחלקת השכר והנהלת החשבונות.
עבודה מול ספקים. מול לקוחות וגבייה, התנהלות מול בנקים, וביצוע העברות ותשלומים.
– היכרות עם תהליכי HR – ניהול תהליך השכר, טיפול בקבלת ועזיבת עובדים, טיפול ברווחת העובדים ומשאבי אנוש. טיפול בביטוחי העובדים מול סוכני הביטוח, הקמת דוחות הוצאות בארץ ובחול.
– אחריות על רכש משרדי וניהול מו"מ עם ספקים.
– רכב חובה- עיקר העבודה בתל אביב והרצליה.
– שליטה מלאה ביישומי מחשב – Outlook, Power Point, Excel, Microsoft Word

יתרונות המשרה:
– המשרה מאתגרת, מעניינת ומגוונת.
– המשרה מאפשרת גמישות ומתאימה לאימהות.
כישורים אישיים:
– מועמד/ת איכות/ית
– עברית ואנגלית רהוטה
– כושר ביטוי גבוה
– אחראיות אישית ויכולת עבודה עצמאית.
– יכולות מולטי טאסקינג
– ביצועיס/טית ומשימתי/ת- קמבצית

נא לשלוח קורות חיים בפורמט WORD בלבד למייל : jobs@totaladmin.co.il